Lördag.

Kl. 9.30 steg jag upp och böev förvånad över att det kom lite snö här i ca 15min, helt sjukt. Jac skulle o golfa men han fick istället sova längre pga vädret. Själv begav jag mig till bageriet och drack kakao med Trine och Krister. Sedan var det meningen att jag skulle och cykla, men jag måst vänta tills imorgon så att inte foten blir överansträngd. Har redan värk i den så träningsvärk i foten vill jag inte ha. Otroligt nog cyklade jag 9km igår utan problem, skönt.

Kl.14 blev det äkta svennemat (mos o köttbullar) med Eric o Jac. Samt lite champinos league handboll. Jag har även fått träffa islänningen som bodde i vår lägenhet förra året, han är här på besök. Helt okej man säkert. Nu är jag nyduschad och väntar på att klockan skall bli 19. Då skall jag,Jac,Iselin hem till Margarethe. Det är konstigt att Jac kommer med, men jag tror han tycker att tjejerna är underhållande :) haha. Dock blir det ingen lång visit för Jac vill inte bli döv sade han.

Imorgon skall jag prova cykla igen, det är min enda plan. Kanske få i mig en o annan chokobit ;)

Annors så är humöret likadant som igår, har även gråtit idag. vill att 13 dagar skall gå fort nu. Skulle vara intressan tom jag redan skulle kunna spola tiden tillbaka 1v, för att känna hur det kändes i foten just då. För efter ramlande har den varit konstig, så jag hoppas det är nåt jag inbillar mig... Annors ser det nog dåligt ut med att jag kan gå i maj... :(
Jag vill bli normal nu, klarar inte av att vara i karis om jag e skadad, för kan int göra nånting som alla andra gör där. måst även skaffa ca 2-3v kort till sportfigur, men skall prata med krissu vad jag skall göra, kan hända att jag tom får gratis eftersom jag inte kunde använda 3v av kortet under jullovet... Men motionscykel, samt några maskiner är enda jag kan delta på. Vet någon vad spinningskor kostar? sådana måste jag skaffa, för de har hårt botten, då får jag börja spinna då benet lite läkt ihop... Går sönder om det inte är på bättringsvägen om 2veckor. O hoppas jag int kan gråta fler gånger, man tycker tårarna borde ta slut snart.

Ha en fin lördag allihopa.


ps. Idag anlände en snygg man med strings och hårigrygg i min postlåda, tack flickor för kortet!!

Kommentarer
Postat av: Jasse

Kiva att höra att du gillade håret. Det där med godis, har kommit på att jag äter och spenderar alltför mycke onödigt på godis och lika bra klarar jag mig, om det kanske hjälper lite till kesäkunton är bara bra! Men äter istället massor med glass :D Hur jag ska klara lingonveckan utan choko återstår att se, det kommer att bli svårt kan jag tänka mej! Hur är det i Norge? Foten alls någo bättre? Sköt om dej!

2008-04-12 @ 17:03:22
URL: http://jassmiin.blogg.se
Postat av: Linda

spinningskor kostar nog åtminstone runt hundralappen tror jag, om man skall ha ett par riktigt ordentliga, annars strax under.

2008-04-12 @ 18:13:55
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: Jasse

Ush, låter inte alls skoj det där. Men det är i såndärna situationer man måste orka vara stark och se det svaga ljuset i tunneln, det kommer nog närmare.. Hoppas nu allt är i skick, kan minnsann förstå att det är jobbigt, herregud min vrist var kanske 3veckor sjuk och redan då känns det förjävligt. Håller tummarna för dej! Annors är allt bara fint med mig speciellt nu när tunisien resan och 18-årsdagen närmar sig! :)

2008-04-12 @ 19:59:23
URL: http://jassmiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0