Ljuvligt.

kl. är 9 och det är 11c o full sol ute, åååh. Skall snart bege mig iväg till gymmet, måst cykla de återstående kilometrerna av 35, för hinner kanske inte på helgen pga handboll. Sedan skall jag sätta mig ute en stund o sen hem o se på The Days of Our lies och laga fiskpinnar.
Ikväll skall vi igen o spana in träningen, sedan packa ihop datorn o lite kläder som Jacs pappa får ta hem till finland. synd så är nästan allting smutsigt..

Jag har ännu ont i magen av tårtan från igår, underligt. 5 dagar kvar i sandefjord tills jag sticker hem, hoppas verkligen foten är så bra så att jag kan komma tillbaka i mitten av maj. Då ska troligtvis flytten bli av.

Idag skall jag få sätta all vikt på foten, men skall göra det efter cyklandet, annors kan det bli problem. E jag för feg idag så tar jag det imorgon.

Nu är det lähtö, så att jag hinner med allting. Hemskt när ett skit tv program skall styra mitt liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0