jag gjorde det.

Jag bestämde mig för att fara till gymmet o prova cykla, det gjorde jag bra. Cyklade 6km i ganska låg hastighet, och trampade med väntra benet. Tappade nästan känseln i högra benet, men det tog inte ont i foten. halleluja.

Hoppas jag får fortsätta att göra såna här framsteg. För bakåt borde det väl inte gå mera. Pga att jag ramlade igår är hela foten aningen sjuk, men så kan det gå. 2,5v kvar, o guuud vad jag är nervös o rädd för att det inte är bra. Nu skall jag börja förbereda trotillakvällen, se på mamma söker kjaereste, och till efter det här duscha.
Det här är skönt, nu ska jag cykla lite längre för varje dag;)

image104

Efter 4v får jag förhoppningsvis delta i en svettig spinningtimme. Maj månad, e min månad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0