Godmorgon

Idag vaknade jag 19-tiden och fick en chock, tavlorna i sovrummet hade Jac satt på golvet inatt. Han minns inte varför. Skrämmande.
Nu väntar morgon råggröten samt hjälpa andra invaliden med brödskärning. Sedan blir det lite utesittning på något cafe, skönt. Det betyder att jag missar mina 2 vakioprogram.

Hoppas runarguttarna vinner med 6mål hemma, det är tufft men inte omöjligt. Men då skall nog både Jac o Peder kunna spela, annors är det goodbye.

Igår fick vi trevliga brev från skattebyrån i finland, härligt att få ganska många 100-lappar tillbaka. Om vi igen en gång har fattat rätt. Då har vi båda tjänat nästan 4000e på skatteåterbärning tillsammans. Jippi.

Hoppas verkligen jag är bättre tills maj, då skall jag till ettan helgen efter vappen. Men får sitta i stilla i ett bord, men iaf:) Sånt får mig att orka några dagar igen. Idag borde jag o cykla igen för att uppfylla mitt mål på 35km denna vecka, men jag är lite små lat. Dt är skönare att va hemma med Jac o sitta på uteställen.Imoron MÅST jag göra det, finns inga återvändon.

Slut svamlat, ha en bra dag, det skall jag iaf ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0