Fredag

Jag vaknade just, och skall koka gröt samt datanörda lite. Klockan 13 hämtar jentene mig, så måst vara klar tills dess. Men jag har inga kläder att sätta på, vill så och shoppa.
Idag får jag även börja gå på hela foten med 20kg vikt, hoppas det inte gör ont. Men måst äta värkmediciner hela dagen så att det inte sväller upp så mycket.

Under hela vintern har jag bara varit arg på mig själv att jag for ut på juldagen trots att jag inte ville. Irriterande. Men det är bara att acceptera nu och föröska se frammåt. Svåra ord från min mun. Men när jag riktigt tänker efter så har jag lärt mig en massa under "skadetiden".
Kommer jag att gnälla över att jag int kan träna pga flunssa slår jag mig själv, o sku även vilja slå andra. för visst kan man göra nånting fast man har flunssa, o annors blir det bättre om någon dag. Kommer säkert att bli sjuk direkt då jag får börja träna, så då skall jag komma ihåg det här. Jag har förhoppningsvis blivit försiktigare då jag är ut;). Jag måst ha lärt mig att tålamod. 3 veckor kvar malin...

Det största minuset med det här är nog (förutom att jag missat en del pengar) att självförtroende är i botten. Men 5v krävs så att känner mig slankare igen. Så det lever jag för.




image101

Nette,sonya och chevöga. Såhär glad kan man vara fast foten e ti skit:)



Kommentarer
Postat av: Micha

Svar: Egentligen förstår jag också att du inte menade illa, det är svårt att veta. Får hoppas på att Stina inte tar det likadant som jag, som sagt. Ursäkta mitt lilla utbrott, men det är sådant där man tänker på varje dag "hur kunde han när han har oss". Men hur ska man få ett svar, det går liksom inte..

2008-04-04 @ 11:28:28
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: Micha

Svar: Ja, det är svårt att förstå oavsett vem det är faktiskt. Men som du säger, pappa är alltid pappa. Föräldrar är alltid föräldrar, så kanske tar man det extra hårt. Jag ber än en gång om ursäkt för att jag hoppade på dig efter din kommentar hos Stina, men jag blir så irriterad ibland när folk skriver först och tänker sen, typ. Men jag förstår nu att du verkligen inte menade någonting illa =)

2008-04-04 @ 14:44:44
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: Sandra

kiva bild :) ja köpt en tubbh från lindex, den e påriktit SUPER. o ja ha haft jättesvårt o hitta. kosta nog också 20? men de va de värt. ja sku aldri våga köra utan, e för feg för de ;)

2008-04-04 @ 19:16:14
URL: http://cestmoi.blogg.se
Postat av: Elin

Får du inte träna alls, hu e d me övrekroppen?

2008-04-06 @ 20:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0