Äntligen hemma.

Nu är jag hemma efter 10h bussresande samt frossande. Matchen förlorade runar med 5, vilket betyder att de måst vinna med 6 på söndag, annors är det kesäloma. Dock borde Peder vara med då.

Nu är Jac oxå sjukledig, han har 3 stygn i handen. Usch. Hoppas han är i skick tills söndag bara. Stämingen är dyster, men allting ordnar sig.

8 dagar kvar tills jag får veta hur det blir med foten, men är beredd på det värsta. Men faaan vad jag vill börja träna snart, vill ju ha en fin kropp tills sommaren. Får jobba som faan i juni. synd så smakar chokon bättre är tidigare, mens.

Nu i säng, o imoron ha de lovat sol o 15c så jag satsar på det, då blir det smoothie utomhus. jess. O på kvällen blir det jordgubbskaka.


image113

Födelsedagsbarnet firades i bussen.







Här såg man köttet o benet, men några stygn o det är fixat. bra med läkare på plats.




Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0