16 dagar och 16 veckor.

Nu har jag fått lite ordning på min dator igen, skall ta med den till finland så får Roy skicka den på reparation.
Idag har jag varit handikappad i 16veckor, kan ni fatta att jag klarat det hær veckorna? Det trodde jag aldrig.
Idag ær det också endast 16 dagar kvar tills lækarkollen, så det skall jag klara. Jag ræknar med att kunna gå lite tills Vappen.:) Tålamod ær en sak jag aldri haft førut i mitt liv, men nu måst jag ha tålamod fast jag hatar det.

Vad ær era vappen planer dær hemma? Tror nog inte jag e hemma då, før blir bara småsur nær jag int kan gøra så mycket. Men man vet aldrig, ær Jacs lag ute från serien då ær vi båda hemma. Kanske vi tar oss en ettan tur igen, førhoppningsvis något sådant. Før åbo blir før svårt før mig.

Idag har jag lidit av huvudværk, fast jag ætit værktabletter. Men e ju aldrig ute, och mensen påkommande, så jag leker att det e orsaken. Jag håller på laga mat som bæst, maletkøttsoppa, namm. Senare skall jag førsøka mig på att cykla igen, igår cyklade jag 8km utan værkteblett, jeij. Men om en vecka får jag trampa lite med vænstra benet, så kanske musklerna kommer tillbaka.. Sen blir det dusch o førhoppnignsvis tidig læggdags, sov endast 6h inatt, o ja brukar sova 10h ;)

Kan int solen titta fram snart igen?! Det har varit mulet sen fredag nu. Nu slut på mitt svammlande, tråkigt att læsa samma skit helatiden. Ciao.

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

GodDag!
Hoppas du får en bra dag idag :) Om du inte har nånting att göra kan du svara på dagens fråga i min blogg :)

Om du är intresserad kör jag en utlottning av en bloggdesign i min blogg just nu, vinnaren bestämmer själv med mig om hur designen ska se ut :)

/Kram

2008-04-09 @ 15:03:31
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0