1 dag kvar

förra inläget tycks ha råkat ut för något konstigt, början var med stora bokstäver och man såg inte ens v ad det stod.

Inatt sovde jag riktigt bra,skönt. Nu skall jag n örda klart på datorn, sen hoppa upp på motionscykeln. Efter det hoppas jag på att det är sol ute, vill soola.Sedan är det dejt med elin, kanske sandra oxå hänger med. Måst helatiden ha nånting att göra, får fel i huvudet annors!!

1 dag kvar, om 25h har jag tid till röntgen. Skit så nervös jag är, tänker be om att få se bilden direkt så är jag lite mer beredd. Jag går bokstavligen sönder o det inte är bättre imoron, depressionen tar nog över mig då. Men denna gång är det jag som vinner. Vet inte om jag våg hoppas, men jag vill det iaf.

Efter imorgo kan jag förhoppningsvis njuta av min tid hemma, för då vet jag. just nu e jag ett brakel.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag:)

2008-04-24 @ 08:54:39
URL: http://wiiiberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0