Om allt o inget.

Jaa, idag är det fredag, fy fan va skönt. Snart skall jag ut och motionera lite, sedan fara till cubus och kolla läget lite. Efter det är det 3h jobb som gäller, skönt. Ikväll skall jag säkert vara me Jac?. Imoron jobbar jag mellan 11-15, sen vet jag inte riktit vad jag skall hitta på.  På söndag skall jag o simma. Där har ni mina planer, väldigt givande, inte sant? Vad skall ni göra?

På onsdagen VANN runar över Sandefjord med 1 mål, jag tror att ingen i hela hallen skulle ha kunnat ana det. Fy fan va bra match, ett riktit derby som slutade med att alla skrek,slnder glasruta och spelaren som hoppade på domaren.hmm. Men grattis killar, det är ni värda. måst sryta om Jac lite igen, denna match gjorde han 6 mål. Så på 3 matcher har jac gjort 23 mål, en heeelt okej inledning. Nästa onsdag har de match igen, men nu blir det lite svårare eftersom en av de bästa i laget är borta.... Intresseklubben antecknar säkert:D

På onsdag kommer även jacs föräldrar hit, så vi skall städa nångång före d!! Ja har blivit så känslig, grät 2ggr igår när jag pratade med Heni på msn.:S

Ha en trevlig helg alla!!:)

image7

Ståhle,Jac,jonas och stieg:)

Kommentarer
Postat av: Linda

du har en skön chill-helg framförg dig med andra ord. Igår va jag ut på middas med 4 vasa-brudar (som numer är bosatta i sthlm). ikväll är jag ensam hemma, så skall ta vara på det och ha en riktigt skön kväll framför IDOL. Imorgon skall jag luncha med en gammal klasskompis o ekenäs-hannah, shoppa med johan och sedanut med robin&johan på kvällen. Söndagen är antagligen krapuladag.
(Jag tycker det är intressant att du skriver om jacs framgång, fortsätt med det)

2007-09-28 @ 09:22:11
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: Heni

ja älskar när du skriver om allt o inget.. (: du saknar nog bara oss o din familj, därför e du känslig.. ): men de blir nog bättre o snart e du ju här ändå! (:

2007-09-28 @ 11:01:22
URL: http://heni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0