Jag är onödig.

Jag har aldrig någonting vettit att skriva om i bloggen, mina vänner har så intressanta bloggar tycker jag. Men jag vill skriva för min egen skull,jag får tiden att gå fortare och så aktiverar jag min lilla hjärna lite. Igår såg jag finland-norge på tv:n, finland är helt klart 10ggr sämre än norge. Efter det for jag över till svenskarna och såg på svenska topmodels.Tycker synd om flickor som är 16 år och medverkar i de där programmen, snart är alla 16åringar pinnsmala. Det borde finnas en åldersgräns tycker jag.

Idag skall jag jobba från 11-17, skönt med en liten kortare dag. Skulle egentligen haft ledigt från fredag-måndag, men jag tog en jobbtur åt mig till på lördagen. Så det blir inget simhallsbesök för mig o min kaereste. Men på kvällen blir det bowling iställe, plus att Eric kommer att vara tredje hjulet.Se blir det fruktsallad, längtar redan efter det.

Yess, jag har ledigt från 18.10-21.10,wohoo.Kanske blir så perfekt att jac även har ledigt från handbollen då=) skulleså gärna ha några promille i blodet o dansa med mina kompisar då. Ja pratar om det helatiden, medan mannen i huset int har någo behov av att dricka mera.Va skoij att Jac börjar bli vuxen,jag har en lååång väg dit ännu.Den 24.10 ska jac bort med landslaget igen, så han får vara någon dag i finland iaf.Så onödigt att dom helatiden har nån juttu med landslaget, dom borde ju tänka lite mera på mig ändå?;)

Idag är det sista dagen som jag är ensam hemma. Det är helt skönt, iaf så finns det inget ohälsosamt i huset för tillfället, när jac e hemma finns det endast ohälsosamt här... han gör mig fet. På tal om mat så skall jag nu äta världens godaste morgonmål :Go´morgen yogurt med mussli.(vet int hur ordet stavas).
Nu kommer killen som mäter o grejjar i lägenheten igen, hoppas det inte blir renovering här före sommaren!!

Jag satt uppe o fundera på vad jag skall göra med fortsatta studeier inatt i 1h. kanske jag så småningom kommer underfund med det problemet?





image3

Fan vad jag skulle vilja göra om den här dagen en gång till i mitt liv, så härligt.



Kommentarer
Postat av: elin

de verkar som om du ser mannen lite mer nu, va kiva:) Jo fan malin när du kommer ti finland måst vi ta en redigär affeskväll! Ha int vari dit alls ännu.

2007-09-20 @ 19:17:40
URL: http://elinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0