AA-klubben har hjälpt mig.

Jag som förut var ut typ varenda en jävla helg i samma dåliga tillstånd, har äntligen fått hjälp. Efter lite möten me AA-klubben i Norge är det skönt att vara nykter igen. Dock tänker jag på affes 10ggr per dag o drömmer om det på nätterna. Den 20.10 kommer jag troligtvis att ta nån drink/smirnoff, sen är det paus till julen igen. Mina vänner, ni som har problem me alkoholen, fårga mig jag kan hjälpa er;)

Ärligt sagt så är det skönt att int behöva fara ti affes varje helg (nästan iaf), tänk så mycke pengar jag sparar!!! Och nu kan jag äta godis med gott samvete istället. namnam.

Förutom det så har jag även slutat att äta p-pillerna, så med andra ord är jag mera häslosam ( bortsett från godiset jag äter varje dag:/). Jag hoppas dom snart upptäcker ett manligt p-piller, så då är det min tur att klaga på Jac då han glömmer att ta ett piller.

Ikväll är det handbollsfest i Sandefjord: Sandefjord-Runar. Det kommer att bli en hård match för runar, skulle vara skoij om dom kunde få 2 p...:) Nu skall jag på jobb , sen stänga så fort som aldrig förr och iväg till jotunhallen!

"fem o tyve o en halv"= 25.50. Vafö göra d så invecklat?

Kommentarer
Postat av: Linda

skall du bli gravid Malin?

2007-09-26 @ 09:21:18
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: Henrica

Haha, nu har vi alla slutat med plåster o piller!! :D:D Vitsi Malin du e för lol, drömmer till o med om affes..:D Men 20.10 e de naamat, vad du än säger nu! :D

2007-09-26 @ 10:31:00
URL: http://heni.blogg.se
Postat av: Sandra

haha :D vitsi du e roli malin. jo de borde ju nästan få anmälas,de e ju gränsen ti o lura folk de där ju! men i o för sig står de på sidan att man blir medlem så :/

2007-09-26 @ 15:56:17
URL: http://cestmoi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0