svammel 3000

Om 3 dagar sitter jag på planet påväg hem till tusen sjöarnas land och euraopas bästa. Fan va härligt. Kommer att vara överlycklig på freda när ja vaknar upp, skall tom njuta av att gå i finska matbuitker:) På fredag eftermiddagen skall jag träffa alla mina kompisar samt besöka Mjölbolsta, skall bli askul.

herregud vad svårt det är att veta va mans ka packa, men ja behöv int så mycke men iaf:D Emma är överlycklig när hon ska få en spelskjorta fårn runar, men hin vet inte ännu om hon ska ha dne till nattlinne el uppe på väggen. Svårt dilemma.

nu ska ja sluta svamla igen, riktigt onödigt att ja skriver blogg för ja har aldrig något speciellt att skriva om. Sist men inte minst skall jag hälsa till dig Eric, vet att du läser min blogg och sitter o skrattar för att ja e så barnslig. 

E många påväg ut i helgen?

Kommentarer
Postat av: elin

faaaaaaaaaaaaan malin jag vill oxå ut till Affes med dig:(

2007-10-15 @ 18:46:00
URL: http://elinsss.blogg.se
Postat av: Heni

sluta, du skriver bra bloggar!!!!

2007-10-16 @ 09:15:35
URL: http://heni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0