Skype och vardagslyx.

Fan vad bra att jag tog ner skype, har haft det i 2 dagar och har redan hunnit prata några timmar med Elin. Hoppas så många som möjlit skaffar det så kan jag ha kontakt med alla. Vem tackar nej till gratis samtal över internet? Knappast så många.
min dator är ett miffo, inget fungerar så som jag vill. Idag har jag jobbat samt vari o tränat, nu sitter jag här som en avslappnad sill. Imoron blir det jobb, nån form av träning och matlagning. Jag ska laga ugnskorv av sininen lenkki, till det blir det rågbröd, få gånger vi lagar god mat här. Äter nästan inga bröd längre, så det är lyx med rågbröd.

jag ser så fram emot min vistelde hemma, synkkä bara att jag sover med jac endast 2 dagar av 16, men sen kanske vi blir nykära igen:D

Nu ska ja leka lyxkvinna med sveska veckorevyn, fick den av svenskarna idag, blev jätte glad. Kanske det även sjunker lite ruispalat o choko i  mig. Efter det blir det mys med jac, först måst han spela klart på sin nya playstation 3a, han e som en 5åring. Idag har det varit en bra vardag och jag är på gott humör trots att ja har nåt fel i magen/kroppen.

Jag skall skriva ett ordentligt inlägg när jag har tid, nu är det bara en massa svammel. Vad vill ni mina kära läsare läsa mera av i min blogg?



Hilsen fra norge til alle mina venner, jeg savner dere mina pena jenter.

Kommentarer
Postat av: Heni

Efter att jag skrivit min blogg så sku ja villa fortsätta att minnas dj o Biilis :D:D Muahahahaa!!! :D

2007-10-08 @ 23:07:12
URL: http://heni.blogg.se
Postat av: lotta

:D de e rolit när du skriver någo på norska!haha,henrica har en urbra ide däär ovanför;) jeeeij,vi prata just me henrica om när du kommer hem,o att vi ska ti affes:D

2007-10-09 @ 07:55:37
Postat av: Malin M

jag haller med,det ar roligt att lasa norska :):)

2007-10-09 @ 10:26:04
Postat av: HannaH

Jeee, för VeckoRevyn :)

2007-10-09 @ 10:56:47
URL: http://starhannah.webblogg.se
Postat av: elin

jess å fler samtal ska de bli! Så annorlunda att tala me nån än att skriva helatiden, skitrolit:)

2007-10-09 @ 11:47:51
URL: http://elinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0