sista kvällen ensam.

Yes, inatt nångång kommer jac hem, är överlycklig:) vi har saknar varandra så mycke fast det bara var fråga om typ 2 veckor.
En sak som gör mig mindre lycklig är att jag börjar bli halvsjuk igen och att jag skall på jobb till salt o pepper, hoppas verkligen min chef är ledig. Ha int kunna sova inatt igen pga det där jävla jobbet. Nå ja har ca. 5 turer kvar så d borde gå grejt, gud ge mig styrka.Nästa vecka skall jag och prata med en avdelningsskötare, så det skall bli intressant att se hur det blir med den grejjen.

Ikväll skall jag till en hall i larvik och spela handboll, hoppas jag int blir mera sjuk för ser faktist fram emot kvällen.

Nåja, det blev ett pika inlägg, nu kläderna på och sne iväg till helvetet.:)


Jag vill kramas o mysas, fan vad ja längtar....

Kommentarer
Postat av: Henrica

Malin!! Du lider av bloggtorka..

2007-11-02 @ 23:26:06
URL: http://heni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0