Grundlurad.

En junior från runar heter Lars, han är ofta och vill prata med mig samt har kramat om mig då just svenskarna o jac sett. Hela det här har lett till att dom börjat tro att L är intresserad, och dom har jävla roligt åt det. Till råga på allt har lars mamma skickat meddelande om ja vill komma dit på middag osv, hon brukar ta highfive me mig på matcherna när jac scorar. Det här blev en kort historia av en lång, men som sagt så tycker Lars mamma mycket om mig.

På fredagkvällen fick jag ett meddealnde av "lars", där bjöd hans familj hem mig på middag och jag tackade ja, efterom jag tackade nej förra gången. Han fortsatte skriva en massa underligt, fråga om jag ville gå på bio och att han kunde komma hit till mig när ja e ensam hemma, för han ville att jag skulle få sällskap. Jag gav säkert 1000 ursäkter o rikigt dåliga. Då ringde jag  till Eric o berättade storyn, han var påväg till sverige. Jag var livrädd o frågade vad jag skulle göra. Han gav några bra råd, enligt han själv.
Textandet fortsatte och jag hade redan klätt på mig kläder och var beredd på att det knackade på dörren. Jag ringde ännu en gång till eric o tyckte att han lät mystisk, men han lovade på hedersord att det inte var dom, och jag trodde ju på honom eftersom jag har deras numror. Medan vi pratade var jag så rädd att jag började gråta, för man vet aldrig vad den där Lars hittar på. Sen ringde "lars", och då var det daniel helatiden som hade textat till mig med nåt annat nummer. Ljugandet hade pågått lite över 1h och jag har aldrig varit så rädd o hjäplös. Vad jag än skrev för ursäkt kom det nånting underligt tillbaka.
Jag trodde på det här eftersom familjen eriksen bjudit mig på middag en gång tidigare då jac varit borta o lars e lite charmig av sig, samt att norskan var så jävla bra skriven.

Men fy fan vilken lättnad det var när d va daniel, annors sku ja ha skitit ner mig.Vi har en tendens att lura o skrämma varandra helatiden, men det här var nog en 10 poängare, hur fan skall jag slå dem??

Det var så jävla äkta att det inte var sant, och jag var livrädd eftersom ja e ensam hemma o meddelandena var asiga. Svårt att förklara men d va hemskt, o jag är en lipsill.

Fan ta er dumma svenskar. Ps. Eric, det blir ingen födelsedagspresent åt dig. O ja vet att du läser d här!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha!! Ja sa ju att du kan förklara bra, sitter på jobbet o skrattar. Härligt att du skrev den redan! Är den där Lars snygg helst då? ;)
Ha äti min leverlåda nu men såg att du had fari offline ren, sov gott! Om några timmar har du mannen brevid dej :)

2007-10-28 @ 22:36:23
Postat av: linda

alltså dom där svenskarna verkar ju hysteriskt roliga! Fan vad bra, kunde inte kunna komma på nåt bättre själv. Men hämden e ljuv som man säger, du hittar nog på nåt smarrigt tillbaka.

2007-10-29 @ 10:41:09
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: Sandra

oj nej malin :D:D sku själv ha pissa ner mig. du måst hitta på någo så jäkla bra tibaka.

2007-10-29 @ 15:54:56
URL: http://cestmoi.blogg.se
Postat av: elin

haha oj nej va rolitL:D underhållning på hög nivå. (int för dej då, fattar att de säkert va asigt, stackarn!)

2007-10-29 @ 18:31:45
URL: http://elinsss.blogg.se
Postat av: Heni

herrajumala, ja börjar fatta hur galna dina grannar verkligen är! :D

2007-10-29 @ 19:50:47
URL: http://heni.blogg.se
Postat av: Karoliina

Det beror nog hemst mycket pa var man shoppar.. Men jag har inte en allt for dalig lon heller, for att vara arlig...:)

2007-10-30 @ 17:01:31
URL: http://kaa88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0