Finland imorgon:)

Jaah, först 4h jobbdag sen kör Jac mig till tåget som skall ta mig till Oslo Gardemoen, Sedan får ja åka flyplan:)
bloggen blir säkert int uppdaterad på en tid nu iaf, har så mycke att göra. nu iväg och hejja fram runar till seger, hoppas de vinner matchen!!

image15   

Hoppas inte jag blir i likadant skick som jag är här på bilden när ja ska besöka affes. Skall ta det lite försiktigt i och med att jag är nykterist nuförtiden. Önska mig lycka till!!! Tror det kan behövas.

Ses snart mina vännner:):)

Kommentarer
Postat av: Lars Eriksen

Lycka till med resan. Ha det så bra i Finland. Kram

2007-10-17 @ 21:30:02
Postat av: Malinan

Ha det super bra hemma i Finland Malin! :)

2007-10-17 @ 22:39:45
Postat av: Sandra

ska bli kiva o träffa dig!:)

2007-10-18 @ 14:24:16
URL: http://cestmoi.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej Malin! Det är bra, hu e d själv dit i norge?:) och tackar..

2007-10-18 @ 19:20:58
URL: http://Emiliten87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0