1 vecka kvar.

Nu är det bara 1 vecka kvar tills jag åker hem, det skall bli skoij. Hoppas pappa sponsrar mig lite med resan, det kan bli dyrt annors. Nu har jag sagt upp mig från ena jobbet, så till vintern måst jag antagligen söka nytt jobb/nya jobb.Men det är det problemet jag tar sen. annors får jag gå ti nåt socialkontor, för alla får pengar i norge,haha.

Idag vaknade jag halv 8 pga Tsäki sku iväg på jobb, själv jobbar jag endast 2,5h idag, börjar 15.30. Nu skall jag fördriva tiden tills den blir halv tio, sen sall jag gå iväg till en affär som ligger 2km bort, har ingen bil o måst lämna tillbaka H&M paketet... Ingenting passade. Sedan skall jag komma hem o plocka upp lite, (knappast blir det till någo) sedan ut på stan för att köpa halsduk o benvärmare, måst hitta allting i vitt.

Idag har de lovat snö i Sanefjord, skall bli intressant o se om det kommer... Ni där hemma, klarar man sig med läderrock ännu i finland? el borde man ta vinterkappan istället? Har lite svårt med va ja ska packa med.. För måst få mycke grejjer tillbaka hit till norge när jag kommer hem. bl.a. gardiner,vinterstövlar och mat:)

Igår blev det första förväntade förlusten för Runar, de spelade mot Drammen. Drammen förlorade med 3 mål mot Felnsburg på helgen, så dom var taggade. Dock gjorde Drammen en betydligt sämre match igår, så det blev ändå inte storstryk för Runar. Drammenshallen var otroligt fin och jag fick åter igen skina med min finska.Huhu.

Har även hunnit se nyaste Beck, Nåting med gud hette den. Den var bra i mitt tycke!! Idag skall vi kika på Hundtricket. Blä jag vill inte vara utan jac i nästan 2v, för jävlit.:(:( så jag h'nger fast i honom nu helatiden då han e hemma.

Ses snart!:)

Kommentarer
Postat av: Heindrich

Malle, Malle, aldrig är du nöjd.. :D Idag på morgonen hade vi faktist frost ute, så de håller nog på att bli ganska kallt! Men jag har aldrig använt läderrock, så ja har keine ahnung om hur varma di e.. :D

2007-10-11 @ 10:58:48
URL: http://heni.blogg.se
Postat av: Alexandra

Man klarar nog sej med läderrock ännu om man har en tröja under! Herrarna har bastukväll helgen du e hemma så de passar bra. Ses snart :)

2007-10-11 @ 13:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0